https://goo.gl/maps/bfieEDbHaKNMg23V6
loading

کپی نشدن اطلاعات هارد دیسک

10:40 شنبه 02 تیر 97
کپی نشدن اطلاعات هارد دیسک

کپی نشدن اطلاعات هارد دیسک

1. خرابی فریم ویر Firmware

هر هارد یک فریمور یا به اختصار ساده یک ساختار کلی وجود دارد اگر فریمور یا همان ساختار کلی هارد به هر دلیلی دچار خرابی شود هارد قادر به کپی کردن اطلاعات نخواهد شد و فایل مورد نظر در بعضی از موارد قابل دیدن می باشد اما قابل ریکاوری نمی باشد . خانه هارد با علم به ساختار هارد و کاملترین بانک فریمور قابلیت ریکاوری و بازیابی اطلاعات را دارا می باشد.

2. خرابی هد

یکی از دلایل کپی نشدن اطلاعات هارد دیسک شما به علت خرابی یک یا چند هد هارد مورد نظر می باشد.

لازم به ذکر است که تمام هدهای شما خراب نمی باشد و خانه هارد با در دست داشتن بروزترین ابزار ریکاوری هارد قادر به خاموش کردن هد خراب و ریکاوری و بازیابی اطلاعات از هدهای سالم را دارا می باشد . خانه هارد یزد به همه عزیزانی که قادر به کپی کردن اطلاعات از روی هارد خود دارند توصیه میکند هرچقدر هاردهای فوق کمتر به سیستم وصل شود درصد ریکاوری بالاتر میرود چون هد خراب قابلیت خراب کردن هد سالم را نیز دارا می باشد .

3. بدسکتور

در بعضی مواقع اطلاعات هارد قابل جابجایی یاقادربه دیدن دیتا نمی باشید یا خیلی به کندی میتوان از هارد دیتا ریکاوری کرد یکی از عمده دلایل وجود این مشکل وجود بدسکتور در سطح هارد می باشد که بعضی از مردم عزیز بعد از مطالعه مطالبی نه چندان علمی شروع به خرید یکسری نرم افزار جهت بدسکتورگیری کرده . ما به عزیزانی که با این مشکل روبرو می شوند توصیه میکنیم که بعضی از نرم افزار های فوق علاوه بر نگرفتن بدسکتور ، هارد را دچار بدسکتوری بیشتری کرده و هارد دیگر قادر به اصلاح خود نمی باشد.

0 پیام

نظر شما در مورد کپی نشدن اطلاعات هارد دیسک